Výmena/vrátenie/reklamácia
1. Výmena tovaru
V prípade, že Vám nesadla veľkosť alebo model a máte záujem o iný tovar z našej ponuky, postupujte nasledovne:
a) kontaktujte nás emailom na info@barefootky.sk, aby sme Vám tovar rezervovali,
b) tovar v neporušenom a nenosenom stave, zabalený, s neodstránenými visačkami a príbalovými letákmi pošlite na adresu:
Limis s.r.o.
Domaniža 490
01816 Domaniža
c) tovar Vám odošleme po doručení na našu adresu.
Ak potrebujete tovar vymeniť čo najskôr, odporúčame objednať si ho, zaplatiť a nesediacu obuv vrátiť (viď. bod nižšie).
Prípadne Vám za poplatok 5 EURa vieme zabezpečiť výmenu priamo cez kuriéra (exchange - kuriér Vám donesie nové topánky a tovar, ktorý chcete vrátiť, zoberie naspäť ku nám).
2. Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
V prípade, že chcete tovar vrátiť, postupujte nasledovne:
a) tovar v neporušenom a nenosenom stave, zabalený, s neodstránenými vysačkami a príbalovými letákmi pošlite najneskôr do 14 dní od doručenia doporučene na adresu:
Limis s.r.o.
Domaniža 490
01816 Domaniža
b) na zadnú stranu faktúry, kde nájdete návratku, napíšte číslo Vášho účtu, (v prípade, že ste si objednali viacero položiek, postačí kópia faktúry),
c) peniaze posielame späť na účet najneskôr do 14 dní po vrátení tovaru.
3. Reklamácia tovaru
V prípade, že ste na tovare zaznamenali výrobú chybu alebo inú závadu, postupujte nasledovne:
a) tovar odfoťte a fotky pošlite spolu s popisom vady na e-mail info@barefootky.sk,
b) v e-maily uveďte číslo objednávky (VS) a číslo faktúry,
c) obratom Vás budeme informovať o ďalšom postupe.
Úplné znenie Obchodných podmienok nájdete tu.